Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8-16 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  • Kategorie blogu
  • Štítky blogu
Novinky
02.11.2020
Nový formát e-shopu
Právě spouštíme nový formát našeho e-shopu. Původní byl již zastaralý a neakceptoval moderní trendy prodeje číst celé
09.11.2020
Objednávky dočasně i telefonicky
Jelikož je E-SHOP zatím naplněn z asi 10%, přijímáme dočasně objednávky i telefonicky. Vztahuje se pouze pro osobní odběr a platba na místě odběru. Po... číst celé
02.11.2020
Změna otvírací doby
V současné době probíhá výdej objednávek z e-shopu na prodejně Žerotínovo nám.22 v provozních hodinách Po - Pá   8,30 - 17,00hod. V sobotu je zavřeno ... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Blog
  3. Reklamační řád
06.11.2020

Reklamační řád

Reklamační řád

Jak postupovat při reklamaci zboží

  1. Napište průvodní dopis, do kterého uveďte popis závady na zboží, dále číslo objednávky (popř. přiložte kopii faktury), vaše jméno a tel. číslo.
  2. Zboží zašlete, spolu s průvodním dopisem na adresu provozovny internetového obchodu :
    Naděžda Packová, Žerotínovo nám.22, Třebíč  674 01
  3. Po přijetí reklamovaného zboží posoudíme jeho stav. Pokud bude reklamace akceptována, zašleme vám nové zboží, popřípadě vrátíme peníze, pokud již zboží nebude v naší nabídce.

Reklamace bude vyřízena nejdéle do 30-ti dnů od jejího uplatnění. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě má spotřebitel právo na výměnu věci za stejnou novou bezvadnou věc, nebo může od smlouvy odstoupit. Výběr mezi výměnou věci a odstoupením od smlouvy náleží spotřebiteli. Pokud je to možné, řešíme reklamace ihned.

Rozsah záruky

Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě:

  • opotřebení věci jejím obvyklým užíváním
  • nesprávnou údržbou
  • zboží, u kterého vypršela záruka dnem uplatnění reklamace.

 

Záruční doba

Pro kupujícího je záruční lhůta 24 měsíců, pokud není uvedena delší. Záruční doba začíná běžet převzetím doručeného zboží kupujícím. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny výrobku v záruční době začne záruka běžet znovu od převzetí nové věci. Je-li na výrobku, jeho obalu nebo v návodu vyznačena v souladu se zvláštními právními předpisy lhůta k použití, skončí záruční doba uplynutím této lhůty.

Záruční list

Prodávající poskytuje záruku písemnou formou (záruční list). Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat kupujícímu doklad o zakoupení věci - faktura, obsahující údaje, které musí obsahovat záruční list. Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky v záručním listě. Záruční list musí obsahovat jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu prodávajícího, IČ, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu.

Líbil se článek? Sdílejte ho s přáteli
Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Provozní doba

Žerotínovo náměstí 22, Třebíč

vedoucí: Naďa Packová

Po - Pá        8,30 - 17,00

So                8,30 - 11,30

 

Provozní doba

Hasskova 12, Třebíč 

vedoucí: Vlastimil Packa

Po  -  Pá       8,30 - 17,00

So                 8,30 - 11,30

 

 
Kontakty
Vlastimil PACKA
Vlastimil PACKA
(Po-Pá, 8-16 hod.)
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz